Zanikają różnice płci. 72% kobiet gra vs 78% mężczyzn

150x110

W dodatku polki częściej niż mężczyźni grają w gry na serwisach społecznościowych, smartfonach i tabletach, są bardziej niż mężczyźni skłonne płacić za granie na tych urządzeniach – wynika z Raportu  Game Industry Trends 2011 wydanego przez NoNoobs.pl.

„Pierwsza edycja Raportu Game Industry Trends skupia się przede wszystkim na badaniu - Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce – mówi Dariusz Sokołowski, prezes zarządu NoNoobs.pl S.A. Wspólne badanie NoNoobs.pl i Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych odpowiada wyczerpująco na pytania: Kim jest dzisiejszy gracz w Polsce? Ile czasu przeciętny polski gracz poświęca na tego typu rozrywkę? Jakie gry preferują kobiety, a jakie mężczyźni? Z badania tego wynika, że niewiele mniej kobiet (72%) niż mężczyzn (78%) grało w grę elektroniczną, że w większości gramy wciąż na komputerach PC (84%), ale już na drugim miejscu są urządzenia mobilne (51%). Z gier społecznościowych chętnie korzystają pracownicy umysłowi wyższego szczebla - aż 43% zadeklarowało codzienne granie! – dodaje Dariusz Sokołowski

Raport to 60 stron skondensowanej wiedzy na temat rynku gier w Polsce i na świecie, dostarcza obszernej wiedzy dotyczącej tej dynamicznie rozwijającego się  gałęzi gospodarki. W Raporcie poza badaniem możemy przeczytać o historii gier, zapoznać się z nowym trendami takimi jak gamifikacja czy cloud gaming. Raport jest dystrybułowany bezpłatnie, patronat medialny objęły: Gry Online, Komputer Świat, Gazeta Technologie, WP.pl, Gamezilla.pl, Nobagames, Wyborcza.biz, Polygamia, Grupa O2, Interia.pl oraz Gram.pl. Partnerem Wydania są Przelewy 24.

„Raport jest uzupełnieniem Konferencji Game Industry Trends 2011, którą przeprowadziliśmy w listopadzie w Warszawie – powiedziała Agnieszka Świtkowska, członek zarządu NoNoobs.pl S.A. – Prezentacja wyników badania otwierała naszą konferencję i miała na celu przedstawienie w możliwie wyczerpująco danych z badania polskich graczy. W Raporcie Game Industry Trends 2011 prezentujemy analizę wyników tego badania, przybliżamy historię rynku gier, wskazujemy najnowsze trendy w grach, pokazujemy jak wygląda marketing w grach oraz staramy się przewidzieć czekającą nas przyszłość. Raport jest dystrybuowany bezpłatnie dzięki naszym Partnerom, Patronom Medialnym oraz Partnerowi Wydania Przelewy24.

Zachęcamy do bezpłatnego pobierania Raportu z naszych stron oraz naszych Partnerów – dodaje Agnieszka Świtkowska

Podgląd infografik:

http://static.industrytrends.pl/GIT2011/Biblioteka/infografika_1_raport_game_industry_trensd.jpg

http://static.industrytrends.pl/GIT2011/Biblioteka/infografika_2_raport_game_industry_trensd.jpg 

Link do strony z Raportem: http://www.git2011.pl/raport

Wszystkich, którzy są zainteresowani udziałem w kolejnej edycji Konferencji Game Industry Trends, zachęcamy również do wcześniejszej rezerwacji miejsc pre-order. Do 31 marca 2012 wejściówka na dwa dni konferencji kosztuje 499 złotych: http://www.git2011.pl/rejestracja-na-konferencje


 

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs.pl S.A. prowadzi działalność w zakresie organizacji konferencji i targów tematycznych związanych z nowymi technologiami. Spółka zamierza również uruchomić serwis informacyjno-społecznościowy skierowany do branży internetowej. Tematyka witryny obejmować będzie takie zagadnienia, jak internet, e-commerce, reklama internetowa, social media oraz finansowanie biznesów internetowych. IQ Partners S.A. posiada pośrednio poprzez Ventures Hub Sp. z o.o. 49,91%  akcji w kapitale zakładowym spółki NoNoobs.pl.